

Αρετη Βασιλειου
492
ο οποίος προφανώς ταυτίζεται με την τουρκική βαρβαρότητα: «Ιδού! Ορέστα
μου, πετώ· στιγμή ευτυχισμένη!/Θα σ’ επανίδω το λοιπόν Ελλάς χαριτωμένη!/
Συ, ήτις με ανέθρεψας παμπόθητος πατρίς μου,/Συ δέχθητι και τας λοιπάς
ημέρας της ζωής μου.».
49
49.
Το ίδιο
, σ. 88. Η Αλεξάνδρα Σαμουήλ και η Τασούλα Μαρκομιχελάκη συνδέ-
ουν το δράμα του Ν. Σούτζου με τον εγχώριο αντιοθωνικό αγώνα, λόγω του γενικότε-
ρου αντιαπολυταρχικού πνεύματος του τόμου
Ποιήσεις και πεζά των αδελφών Νικ.,
Γεώρ. και Δημ. Σούτζων
, ο οποίος εκδόθηκε στην Αθήνα το 1842. Βλ. Αλεξάνδρα
Σ
αμουηλ
, «Πεζογραφία και αντιαπολυταρχικός αγώνας. Η χρήση μιας “μυθικής μεθό-
δου” στην Αθήνα της δεκαετίας του 1840»,
Θέματα Λογοτεχνίας
32 (Μάιος – Αύγ.
2006), σ. 172-180· Τασούλα
Μ
αρκομιχελακη
, «Πατριωτισμός και αναμνήσεις του
μύθου της Ιφιγένειας σε δύο έργα του πρώιμου Νεοελληνικού θεάτρου» στον τόμο
Πρακτικά του Δ΄ Πανελλήνιου Θεατρολογικού Συνεδρίου
(Πάτρα 26-29.5.2011)
,
Το
αρχαίο ελληνικό θέατρο και η πρόσληψή του
, ηλεκτρονική έκδοση www.theaterst.
upatras.gr/wp-content/uploads/2015/11/ΣΥΝΕΔΡΙΟ‑ΤΕΛΙΚΟ
.pdf, Θεατρικό Τμήμα,
Πανεπιστήμιο Πάτρας, Πάτρα 2015, σ. 219-227.