Ελληνικότητα και ετερότητα: Πολιτισμικές διαμεσολαβήσεις και
‘
εθνικός χαρακτήρας
’
στον 19ο αιώνα
11
της πολιτισμικής διαμεσολάβησης στη θεατρική σκηνή:
Η περίπτωση της
Iphigénie
του Jean Moréas. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
465
Αρετη Βασιλειου
Βαρβάρων ερωτικά πάθη και τυραννοκτονίες:
Η
Ιφιγένεια εν Ταυρίδι
του Ν. Α. Σούτζου (1837) και τα γαλλικά
νεοκλασικά της πρότυπα από τον 17ο και τον 18ο αιώνα
(Lagrange-Chancel και De La Touche) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
479
Αλεξια Αλτουβα
Εθνικός χαρακτήρας και υποκριτική τέχνη στο ελληνικό θέατρο
του 19ου αιώνα. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
493
II.
Λυρικό θέατρο
Στελλα Κουρμπανα
Το «πρώτο ελληνικό μελόδραμα» και οι διεκδικητές του. . . . . . . . . . . . . . . . . .
505
Αυρα Ξεπαπαδακου
Ειδωλολατρία και ιεροσυλία.
Ο Όφενμπαχ στην Αθήνα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
517
Πανοσ Βλαγκοπουλοσ
Άρια αρμονία: Η σχέση της Ελληνίδας λογίας
Μαργαρίτας Αλβάνα-Μηνιάτη (1821-1887) και
του Γάλλου συγγραφέα Edouard Schuré (1841-1929) . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
531
Επίμετρο
Πρόγραμμα συμποσίου
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
545
Κατάλογος συνέδρων
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
555